Toimitusehdot

 

1. Tilaaminen

Tuotteet tilataan internetin välityksellä ostoskorin kautta. Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu puheluiden ja sähköpostin välityksellä. Tilaajan tulee olla vähintään 18-vuotias ja sitoutua tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin. Käsittelemme kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti

2. Hinnat

Palvelussa olevat hinnat ovat arvonlisäverottomia. Kulloinkin voimassa oleva vero lisätään hintaan laskutuksen yhteydessä. Hintaan lisätään myös voimassa olevat toimituskulut kirjeen tai paketin painon, koon ja määrän sekä kulloinkin valitun kuljetusmuodon hinnaston mukaan. Nouto toimipaikastamme on ilmainen. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin. Toimitusaika on kolme – viisi päivää hyväksytystä vedoksesta. Varastossa olevat tuotteet lähetetään tilausjärjestyksessä. Tuotteet ovat sekä personoituja, että varastotuotteita.

3. Toimitustapa

Toimitusvaihtoehtoina on nouto toimipisteestämme: I-print Oy Yrittäjäntie 17 60101 Seinäjoki Nouto ei maksa asiakkaalle. Mikäli haluat käytettäväksi jotakin muuta tapaa, ota yhteyttä I-printin myyntiin.

4. Maksuehdot

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan laskun mukaan. i247.fi-palvelussa asiakas voi maksaa tilauksensa myös heti pankki tai luottokorttimaksuna: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Aktia, Osuuspankki, Säästöpankki ja S-Pankki. Tämä palvelu sovitaan asiakkaan kanssa tuotekohtaisesti.

5. Maksupalvelutarjoaja

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Adyen (Adyen B.v. Amsterdam, VAT NL817154243B01). Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin, ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja. Kauppa syntyy tilaaja-asiakkaan ja I-print Oy:n välille. I-print Oy vastaa kauppaan liittyvistä velvoitteista. I-print Oy ei tallenna, eikä lue luottokorttinumeroita vaan tiedot tallentaa verkkokaupan maksuvälittäjämme.

6. Palautukset

Mahdollisista palautuksista sovitaan asiakaan kanssa tapauskohtaisesti.

7. Reklamaatiot

Kaikissa reklamaatiotapauksissa voitte ottaa yhteyttä I-printin myyntiin sähköpostilla etunimi.sukunimi(at)iprint.fi, yhteystiedot löytyvät nettisivuiltamme. Jos tuote on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin. Ota tämän jälkeen yhteyttä I-printiin.

8. Ylivoimainen este (Force majeure)

I-print ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy I-printin vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta.

9. Riitojen ratkaisu

Etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.
Osapuolet pyrkivät ratkaisemaan mahdolliset riitaisuudet ensisijaisesti neuvotteluteitse. Elleivät osapuolet saavuta neuvotteluratkaisua, ratkaisee asian jommankumman osapuolen pyynnöstä välimiehenä Keskuskauppakamarin nimeämä yksi (1) välitysmies.
Muutoin sopimuserimielisyyksien käsittelyssä noudatetaan Graafinen Teollisuus ry:n yleistä toimitusehtosuositusta 1.10.2017.